onsdag, juni 08, 2011

Och hur mår du?

Finemang.
Kroppen fick ta lite stryk under förlossningen; jag visste t ex inte att man kunde ha "träningsvärk" under ögonen. Dessutom "gick jag sönder" lite där nere vilket har känts, men det har varit hanterbart och jag läker bra.
Ingen hade heller berättat för mig att man kan få en enorm ryggvärk eftersom du nu varken har magmuskler eller en stor mage som stöttar upp kroppen framifrån och all tyngd läggs på ryggmusklerna.
Jag känner dock att magmusklerna börjar hitta tillbaka till ursprungsläge.

Idag blir inte bara Elliott en hel vecka; min mage firar även den att den redan är relativt liten :)


Tjusig pigmentrand va? 

***

1 kommentar:

Ida sa...

wow vad magen har dragit ihop sig, vilken superkvinna du är.. Jag är så sjukt imponerad av hur du hanterat(som det verkar iaf) hela graviditeten och förlossningen. DU är verkligen en inspiration för mig.. Och jag ser verkligen upp till dig<3
ANnars, du som är i fotartagen just nu(sååklart:)) http://queenofbandits.com/veckans-foto-challenge/veckans-foto-challengev23/

Om du är sugen på att vara med skulle det vara jätteroligt. Tycker du verkar ha bra kamera, fast sen kanske det är extra tacksamt att ta kort på lillen också.. han är såååååååå sööööööööööööööt.. Oftast tycker man ju inte andras bebisar(inte för att jag har egna höhö) är sådär sjukt galet söta, men Elliott är verkligen sjukt galet söt. *suck*
puss tänker på er du vet