lördag, mars 05, 2011

Snart...

Om 2 dagar går jag in i 8e månaden!
Tänk så fort tiden går nu, och vi har såååå mycket kvar att göra här hemma.
Kanske blir lite lättare när jag slutar jobba och har energi till annat än att lägga mig i sängen kl. 15.

Drömde inatt att havandeskapspenningen inte blev godkänd och att jag var skyldig FK 150 000:-.
Öjöjöj....
Slutar vilket som att sluta jobba om 3,5 veckor eftersom jag bara lagt schema till dess. Så, håll tummarna att vi får svar i veckan. Jag tvivlar på att jag inte blir beviljad HP, men jag oroar mig över att jag missat nån uppgift eller ett papper, eller att de helt enkelt inte fått nåt av det jag skickat in.

***
Idag ska vi äntligen få träffa Johanna och Emils så tvillingar Hilma och Sixten.!
Jag längtar efter bebis :D

1 kommentar:

Mamma sa...

Håller tummarna! Jag längtar också tills du slutar jobbet så att du får vara ledig och ta hand om dig själv och Anton förstås. ;)

När det blir dags så tycker att du ska komma till mig och då kan vi göra palt...se'n kan vi bjuda släkten på middag nå'n dag. :)

/Kram