måndag, mars 21, 2011

Inte bara hormoner.

Jag har ett par gånger på sistone tänkt skriva ett sånt där beklagande inlägg om hur förbannat less jag är på jobbet, men stoppat mig själv halvvägs eftersom ingen förstår exakt vad eller vet vilka jag klagar över.

Men here it comes; 5 arbetspass kvar och jag börjar tvivla på att mitt annars så trevliga jag finns kvar.
Vad har ni gjort med mig, ni otacksamma, oengagerade och självcentrerade kollegor?! Sluta klaga, gör något åt problemen och lär er, snälla, att lösa dom själva.

Fr o m nästa tisdag ska jag göra allt i min makt för att åter finna mig själv igen innan Elliott anlänt.

***
Kvällen avslutas snart med "En unge i minuten" på 4an.
***

3 kommentarer:

Rebecca sa...

You go girl :)

PIppi sa...

Det är bra. Ut med det bara!

Mamma sa...

Nu börjar det likna nå't! :)
Oj vad jag längtar tills du får bli ledig och bara vara.

Även om de är jobbiga att ta av och på så råder jag dig att använda broddar sista dagarna på jobbet om du inte redan gör det förstås. Fruktansvärt halt ute i dag.

/Kram