lördag, mars 12, 2011

Äntligen

Det har varit en lång vecka med alldeles för lite sömn trots att jag mer än väl har försökt ta igen den. Hur trött man än är går det ändå inte att sova djupare än att jag vaknar varje gång jag rör mig det minsta, eller hör ett ljud, eller för att jag inte kan andas, eller behöver gå på toaletten 3ggr/natt...
Så, bloggen har inte varit prioriterad trots att jag nu har nåt roligt att berätta.

Häromdagen ringde först chefen för att meddela min löneökning för året; därefter fick jag inte bara mitt förlängda sjukintyg från läkaren (sjukskrivningen är dock ännu inte godkänd av Försäkringskassan), utan även min graviditetspenning godkänd... Så, om 16 dagar jobbar jag min sista tur; tjoho!

***

2 kommentarer:

Mamma sa...

Skönt Anette! Snart kan du koppla av och njuta den sista tiden av havandeskapet och våren utan att behöva tänka på att måsta gå till arbetet.

/Kram

Rebecca sa...

Tack så mycket, det var ingen hit att sy gardiner när jag är så stor det tar verkligen på krafterna :) Men nu är det färdigt :) HaHa ja om 16 dagar så kommer du ju ha all tid i världen...