onsdag, mars 09, 2011

Internationella kvinnodagen spenderades först på jobbet och sedan hos modern som jag inte umgåtts med på väldigt länge.
Tyvärr hade jag knappt sovit under natten, men lyckades vara tillräckligt social för att bli bjuden på lammkotletter.
Fettisdagen spenderades helt utan semla men ingen har ju sagt att man bara får äta semlor just på denna dag.

***
Idag är det arbetsplatsträff och därefter skyndar jag mig hem för middag för att sedan hoppa på bussen till Edda där jag ska slappa på relaxen med en del gravida :)

Mindre än 3 veckor kvar på jobbet; hurra! Dock har jag ännu inte fått besked om havandeskapspenningen som jag ansökt om, men det löser sig nog. Sluta jobba gör gör i vilket fall som helst...

1 kommentar:

Mamma sa...

Jag tyckte det var jättemysigt även om du och Elliott sov en stund. :)