tisdag, februari 23, 2010

Arbetsfest och friheten

Trött, som vanligt när jag måste stiga upp och jobba på morgonen.
Tänk om det fanns nåt piller man kunde ta som piggade till en... Ja just det, finns ju, men olagligt och osunt ;)

***
Hade en trevlig minimal arbetsfest häromdagen.
Jag name-droppar för mammas skull; Ylva, Marie och vår vikarie Linnéa var de som festade till här i Bersbyn, men Salle kom förbi (med en likörflaska i present) och åt pizza, och även Sofia med sambo och hund samt Louise tittade in.
Sedan blev det en dryg timme på Carl Victors och en sen natt framför datorn.
För nu känner jag friheten igen - att kunna ligga i sängen med en datorn som inte piper och hänger sig så fort jag lyfter eller ibland rent av nuddar den.

Den här har ju dessutom en inbyggd webcam med roliga finesser...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att festen blev lyckad. Att inte alla kom är ju inte så ovanligt när arbetskamrater ska träffas. Olika åldrar och kanske inte en passande dag. Tror att det bara är Linnea som jag aldrig träffat men jag kanske minns fel.

Förstår att du njuter av nya lap topen. :)

/Kram mamma

Anonym sa...

Jag vill också ha en ny leksak! Älskar bilderna du tog första dagen, du gör dig verkligen bra på bild ;)

Kram syster yster!