fredag, januari 09, 2009

yes

Väckt 6.40 imorse med en förfrågan om att byta min kvällstur mot att snabbt komma till jobbet för att istället jobba förmiddag.
Så nu sitter jag hemma efter en god middag och dricker vin istället för att just i denna stund lämna kontoret för 3 timmar in och ut hos vårdtagare.

Om nån timme kommer Lars hit för att spela Monopol på min begäran men med min tur i kärlek så lär det säkert gå dåligt ;)

Bilden ovan är från nyårs och då jag inte så ofta ber folk att ta bilder på mig med min egen kamera så är det nästan bara liknande bilder att välja på. Å andra sidan så är kanske bilden ovan betydligt roligare än om jag bara försökt se snygg ut; därav publiceringen.

***

Efter en mysig date häromdagen bestämde jag mig för att även jag kan bli en Yes-Man. Att åtminstone bli bättre på att tacka ja till saker och inbjudningar utan att vara rädd för vem jag ska träffa och vad som ska sägas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad jag känner igen mig i det sista du skrev. Jag tordes knappt öppna munnen i större sällskap före 30. Se'n vet vi ju alla hur det gick. :)

/Kram mamma

Anonym sa...

Åh vad jag längtar till i morgon för att få höra vad ni tycker om erat visningsobjekt :))

Kram Syster!