onsdag, januari 21, 2009

nope

Just nu blir det ingen planerad flytt till Anderstorp utan efter ett långt samtal kom vi fram till att vi nog ska avvakta.
Jag tror att det finns andra än jag och älsklingen som kommer att bli mer besvikna. För mig själv känns det såklart trist att inte få flytta; men det är kanske just därför även jag har varit lite tveksam till den tilltänkta lägenheten. Jag har mest velat flytta och förnya vardagen lite, istället för att tänka igenom det hela lite mer. Lätt hänt när det inte är ens egna pengar som måste pungas ut ;)

Ikväll myser vi istället ner oss i soffan med lite kladdkaka och glass. Jag får passa på att minnas varför jag bor här i en liten 2a och trängs och att hans namn är Anton!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det känns bra att ni bestämt er. Den rätta glädjen skulle nog ändå inte infinna sig om ni hade flyttat. Det går ju fler tåg. Tråkigt, men det är skönt att ni är realistiska.

/Kram mamma