tisdag, januari 20, 2009

Det börjar se ut som att vi flyttar till Anderstorp.
Vi har kommit överens om ett pris och ska imorgon till lägenheten för att prata igenom en del praktiska saker, som när flytten ska bli av osv.
Lägenheten består av 4 r o k på 115 kvm och ligger på samma gata som syster och mamma bor :)

Och medan jag sitter här och skriver får jag ett sms från Anton där han berättar att de idag kommit med ytterligare ett varsel på Alimak. Vem vet nu hur länge till han får behålla jobbet...

Fan...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att jag dånar av! Tjohooo, vad glad jag blir!

Det med Antons jobb kommer att lösa sig. Jag kan inte tro annat.


/Kram från mamma

Unknown sa...

Jo, men riskerar han att förlora jobbet, vilket han gör, så tvivlar jag på att han vill lägga ut så stor summa av sitt sparkapital på en lägenhet just nu :(

Anonym sa...

Men oj oj oj...

Bra och dåliga nyheter i ett och samma inlägg... Nu blev jag splittrad :(

Jag hoppas iaf att flytten blir av :))

Kram Syster!