torsdag, januari 15, 2009

Visst måste jag bo med världens bästa Anton, som inte bara dammsugat under min dag på jobbet, utan dessutom stökat undan julen, burit ner granen till källaren och lagat middag; och t o m bytt gardiner?

Oj så mycket skönare det då känns att imorgon sluta tidigt för en ledig helg, utan att måsta tänka på städning.
Imorgon blir det att lägga ett skambud på lägenheten; tar dom det inte så är det bara att fortsätta söka.

Nu blir det ett varmt bad för mig innan jag lägger mig för en längre natts sömn.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det har du. Det måste ha varit som i en dröm att få komma hem och upptäcka att allt är fixat och klart.

Jag som trodde att du åkt söderut men upptäckte att det var ju inte förrän nästa månad du skulle ner. :)

Nu håller jag alla tummar och tår för att de tar erat bud!


/Kram mamma

Anonym sa...

Åååh!! Jag hoppas, hoppas, hoppas att det tar det ni tänker erbjuda!! Vill ju så gärna ha er nära :))

Kram Syster!