torsdag, januari 29, 2009

I eftermiddags var vi på visning av parhuset i Bergsbyn.
Wow. Vill vi ha det så kan vi komma billigt undan, men visst blir det en hel del renovering. Bäst av allt är väl att Anton är riktigt intresserad. Tills skillnad mot allt annat vi varit och tittat på så ser han här nästan bara fördelar. Så till veckan blir det nog att boka in ett besök på banken för att se hur mycket vi får låna :)

Men, den här gången har jag lovat både mig själv och Anton att inte ta ut något i förskott...

Igår var jag för övrigt på bio och såg The Curious Case of Benjamin Button. Tvivlar på att den kommer att ta hemma alla 13 Oscars den är nominerad för, men klart sevärd.

Imorgon går jag tillbaka till jobbet efter ett par dagars ledighet. Jag påbörjar då en tung vecka som mest kommer att spenderas på jobbet, kvällstid. Men efter det vet jag ju att det kommer att kännas ännu bättre att få spendera vardagen med Anton igen ;)


Inga kommentarer: