fredag, augusti 22, 2008

en himmelsk drog


Vaknade upp strax före 5 av regnet och bestämde mig för att stiga upp tidigare och förbereda mig för en blöt promenad till jobbet.
Vet inte hur många gånger jag kollat på stövlar men ännu har jag inte köpt några; blir att ta med extra sockar iaf. Tack och lov så har dessutom chefen investerat i en skotork åt oss.
Jobbar sista dagen idag innan vi flyger söderut på måndag; känns passande efter denna vecka med regn. Ser fram emot sol, bad, en hel del öl och drinkar, god mat och ett besök på Europas största vattenpark, med hela 18 olika vattenbanor.

Var tvungen att ta en bild på buketten jag köpte åt Anton häromdagen; visst har det slagit ut en grann blomma ur vår Konsumbukett :)

Ska nu sätta mig med min 2a korsordstidning för denna vecka; jag som aldrig tidigare köpt en sitter nu naglad fast vid den var stund jag får över. Passar detta tråkiga väder...

1 kommentar:

Anonym sa...

Å det som finns hur mycket colla stövlar som helst nu, måste nog investera i ett par själv :)

Visst är korord beroendefrankallande? Jag köper inte ofta dessa tidningar men när jag väl gör det och inser att jag faktiskt KAN lösa en hel del så blir man som besatt :-)))

Ha en riktigt bra dag i regnet!

Kramar från syster!