tisdag, augusti 12, 2008

2,5 år

Igår var jag och Anton på bio tillsammans, något vi varit många gånger förr; men igår var första gången vi gick på tu man hand.
Vi "firade" dessutom 2,5 år, och som en vi träffade där sa så kanske det inte direkt var att fira genom att gå och se The Dark Knight.
Den var faktiskt väldigt bra och otäck precis som alla sagt, men till er som sett den måste jag ju fråga; kändes det inte som att den var på väg att ta slut om och om och om igen?

För övrigt så börjar jag jobba idag kl 16 efter 3 dagars ledighet.
I skafferiet gömmer sig en liten bit nougat-kladdkaka samt en öppnad chipspåse och godis. Och igår tog vi onyttighetspaus fram till fredag kväll. Ajajaj; men den första dagen är alltid värst, lär säkert bli att jag håller mig även över helgen då jag jobbar. Glömmer bort så lätt hur just lätt det är att äta godis :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahaa!! Kommenterade för en stund sen på ditt föregående inlägg. Trodde att denna "tjänst" var borttagen då den inte syntes då, men nu fanns den igen :))

Hoppas det går bra med godisätandet, jag önskar jag hade samma karraktär som ni, men både jag och Ante har faktiskt blivit mycket bättre på den biten då vi inte alls äter snask och onyttigheter lika mycket längre :)

Och du... Visst vet du att jag älskar Dig, även om jag inte säger det så ofta? Så mycket att det ibland tar ont i hjärtat... Jag är såååå stolt över Dig- MIN älskade lilla syster yster :)

Anonym sa...

Jaa, tycker oxå d, var beredd flera ggr på att slutet var anära..
Må gott vänne /kram Salome