torsdag, augusti 07, 2008

boende

Jag har börjat tänka mycket på framtiden; att jag för var dag ska åldras, kanske en dag vara gravid, föda barn, vara förälder.
Sedan jag flyttade in hos Anton så har jag alltid fantiserat om ett nytt boende och ni som känner mig vet även att jag sökt väldigt länge nu.
Först ville vi bara ha lite större; men att flytta till en Skebo-trea när vi då skulle måste flytta några år senare igen, kanske med en andra knodd i ugn, lät inte så lockande.
Så det blev istället att söka efter köpes och då minst en 4a. Visst låter det stort och vuxet, men samtidigt precis så som jag vill ha det. Så jag har sökt och sökt, radhus, villor, lägenheter, helt utan resultat.

Hade ett väldigt givande samtal med Anton igår och kom fram till att vi vill olika saker just nu men att det helt enkelt bara innebär att vi troligtvis kommer att bo kvar i nåt år eller två. Men söka kan jag fortfarande göra ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag som fickförhoppningar om Anderstorp snacket. Synd :(

Ante