måndag, augusti 18, 2008

Anette Meijer

Min kära vän är en googlare och själv har jag sökt efter mig själv i åratal, emellanåt även andra. Dock är det först för knappt ett år sedan jag började använda just google som sökmotor och än idag söker jag oftast både på Google och Altavista.

Efter att ha läst ditt inlägg Ida så var jag såklart tvungen att söka efter mig själv igen. Då jag känner mig själv ganska så bra och kommer ihåg vad jag gjort eller inte gjort, så kunde jag ganska snabbt sortera agnen från vetet och komma fram till att jag gjort följande saker som satt sina spår i den vilda webben...

*Skrivit på för att vi skulle få behålla Vanilla Coke; tydligen lönlöst.

*Har tydligen tidigare levt självdestruktivt då jag många gånger skrivit i Sofia Åkermans gästbok.

*Skrivit upp mitt namn på en sida för att senare tillsammans med omkring 1 miljon andra namn ha fått det utskickat i rymden. Mitt namn cirkulerar numer runt solen i en satelit sedan 1999.

*Skrivit på för att det ska vara nog med våldtäkter

*Tänt ett ljus för de drabbade i flodvågskatastrofen.

*Tydligen minskat mina koldioxidutsläpp och fått en jordglob på Aftonbladet

Sedan finns även den norska hemsidan www.anettemeijer.com som säljer konst för att stötta cancersjuka barn.

Spännande...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi vad kul! Jag har också mitt namn på vanilla coke-listan..det roliga är att det är många som jag googlat som har sitt namn på den..tur att du slapp hitta bilder, när jag hittade mina tog det ett tag innan jag kunde acceptera att den där surkarten var jag.
puss

ps:i helgen kommer jag hem, kanske ses liten stund?

Anonym sa...

Hahaha.... Var Vanilla Coke verkligen något att kämpa för? Jag menar, det funkade mest bara till groggen ;-))

Ha en bra dag!
// Syster yster