måndag, mars 17, 2008

illamående

Snart beger jag mig ner till Ida i Uppsala och jag insåg nyss att jag borde prata med henne om vad det är för väder; kanske behöver jag inte mina vinterkängor där nere utan kan strutta runt i bikini och ballerinaskor? Skämt åsido så ser jag fram emot resan enormt mycket, att få ta en paus ifrån allt vad Skellefteå är, hur hemmakär jag än må vara.

Anton har varit sjuk i flera veckor nu men börjar äntligen känna sig bättre och själv har jag klarat mig undan allt vad förkylningar är. Har dock en mage som krånglar och ställer till det men kanske är den bara stressad och lugnar ner sig med lite kärlek från Ida och min lilla semester.

Här snöar det för fullt och jag ska strax promenera till jobbet. Till jobbet där allt flyter på ganska bra nuförtiden även om man alltid kommer att önska bort vissa arbetskamrater och alltid vilja jobba med andra...

Inga kommentarer: