torsdag, augusti 31, 2006

säg att du älskar mig

Var på bio igår med Johanna, hade salongen för oss själva för att se den svenska filmen "Säg att du älskar mig".
Tror aldrig att jag gråtit på bio förr men igår tog jag igen för alla missade gånger.

En grov och fruktansvärd våldtäkt ganska tidigt in i filmen och sen följderna av den; började böla 6-8 ggr. Otroligt gripande men såklart med vissa överdrivna scener och en del mindre begåvade skådespelare. Men se den, ni måste...

För övrigt så har en kvinna blivit mördad av sin man här på Sjungande och troligtvis har Anton öppnat för och pratat med honom bara nån timme före eller efter mordet.
Vad ska man säga?

Att jag älskar min älskade och är tacksam för varje stund med honom kanske....

Senare:
Hmm... visade sig att det inte var han iallafall, vilket innebär att det fortfarande går omkring en galning på Sjungande. Mördaren är visserligen gripen, men den läskige gubben som tokplingat på hos Anton 2 ggr igår och tydligen verkade hög upp i huvudet är fortfarande lös där ute. Huvva.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja välkommen hem till gården.
som du märker sker saker även här.
Det gjorde intet att du hade regn med dig hem, solen lyser ju nu!