torsdag, augusti 10, 2006

älskade, älskande jag

I måndags började skolan om. Varit på bl a "skrivande" och självkännedom.

I veckan har jag hunnit vara i Selet och badat 2 ggr, i måndags med Lars, Anton och Marcus. I Selet finns ett sand-ras och en bit därifrån finns ytterligare ett lite brantare som killarna ville gå till och klättra upp för. På vägen dit gick vi längs "strandkanten" som var något bevuxen och otrevlig att traska i. Några tjut blev det för min del. På vägen tillbaka ville de simma tvärs genom "viken" och till slut gick jag med på att göra ett försök. Och där slutade det.

Började simma panikartat så snart jag kom nån meter ut eftersom jag inte klarar av djupa vatten. Anton fick mig att vända om direkt och väl uppe på stranden kom tåra-flödet, jösses vad jag grät, av rädsla, panik; och skam :)

Igår var vi till Nyliden och åt surströmming, idag äter jag hos mamma, grillat, eftersom Hampus fyller år imorgon och har födelsedagsfika ikväll.

Imorgon firar för övrigt jag och Anton 6 månader som par. Känns så otroligt eftersom jag avslutat alla mina tidiagre förhållanden innan ens en månad gått.
Men nu älskar jag ju :)

2 kommentarer:

MYSIGT sa...

Visst är det underbart att älska!! :)))

Kram från lilla storasyster =)

Anonym sa...

Men du försökte ju i alla fall. Jag gillar ju att simma, men jag skulle nog inte heller ha simmat över. Tänk om någon "firre" bet en i tårna. =)

Kram mamma