måndag, augusti 14, 2006

ljusare men mörkare

I fredags gjorde Anton lax åt mig som jag önskat, jättegott! Lite alkohol, lite fest sen film och jag gick och la mig mitt i den.
Lördagen spenderade jag hemma hos Anton tillsammans med en tjej som heter Linda, Alimakare. Såg film och spelade kort fram mot 2-tiden på natten när älsklingen kom hem.

Igår gjorde jag makaronpudding för första gången, med bacon. Kände mig lite huslig.

Idag blir jag mörkhårig igen. Var ju trots allt mörkhårig i 7-8 år fram till förra sommaren. Nu har jag bara nån skum färg som jag hatar :P

Lyssnar på Christina Aguilera dagarna i ändå. Hon är ju grymt bra, faktiskt, haha...

Min andra älskling, Idisen, åker ner till Uppsala och gör praktik på ett kvinnoboende den 22/8, då jag är i Skåne. Måste få träffa henne innan jag åker nu på fredag eftersom praktiken sträcker sig ändå fram till jul! Men det ska nog bli bra :)

Inga kommentarer: