tisdag, augusti 29, 2006

hemma igen

Tillbaka från Skåne och jag måste ha fått med mig regnet därifrån eftersom det regnat konstant i Klippan under tiden jag var där och här hemma lär det ha varit fint.

Anton hämtade upp mig på flygplatsen; och så som jag längtat! Men men, allt blir inte alltid som man tänkt sig, så när jag väl såg honom kände jag mig förvirrad, jag var ju såklart överlycklig, men det kändes som att han var en kompis man plötsligt en dag kysser på munnen. Jag kände mig nervös, skumt va? Scenariot stämde dock väl överens med det Ida berättat.
Om när hon kom tillbaka från Australien efter 3 veckor och träffade Krille igen och hur konstigt det kändes.

Väl hemma, i Antons lägenhet då som nästintill kan ses som mitt hem, fick jag kräftor och vitlöksbröd, chips och öl till "Armageddon". Han är så fin min älskade.

Nu är allt som vanligt igen. Anton är på jobbet och jag gör ingenting :P
Nää, ska strax renbädda och försöka ta mig hem med all packning trots regnet. Sedan blir det att göra iordning alla saker som min fd "sambo" ska hämta senare idag. Han "flyttar ut" och tomt lär det bli i min överflödiga lägenhet. Får väl se vad framtiden ger...

Senare

Jösses vad man kan glömma saker när man ska resa bort. Nåväl, blommorna står sig då trots att det var 2 veckor sedan de senast vattnades, makaronpuddingen i matlådan kanske inte går att äta men mögelfri var den och citronsaften i tillbringaren var ändå inte god :P

Har ännu en gång glömt mobilen hos Anton. Happ happ...

Bilden; Antons syster Lina och hennes man Peter vars bröllop vi var på för en månad sen.

Inga kommentarer: