onsdag, september 06, 2006

helgen och Sirius

Fy, skrev just ett ganska långt inlägg som jag lyckades fiffla bort :S

Kortfattat så var jag hos familjen i fredags där det blev öl, trevligt sällskap och healing.

Lördagen spenderades med min nya skitfina vän Linda. Lite vin, klippning och mycket prat hos henne, sen fick vi skjuts ner till stan av killen hennes. Gick på Nova då det är nytt och inte verkade ha så mycket besökare; vi kunde prata ostört hela kvällen. Sen blev det dans!

Har varit hemma med Anton några dagar nu bortsett från akvarell på skolan igår. Idag är han tillbaka på jobbet men själv får jag se om jag orkar ta mig till de sista lektionerna idag...

Sirius, min Sirius finns inte mer. Men jag tackar för den sista tid han fick hos min syster med familj då jag tror det var den bästa i hans alltför korta liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Akvarell på skolan låter trevligt. Har ni Gudrun i det eller?
Visst suger det när man har skrivit jättebra sen bara *poff*, it sucks.