tisdag, september 12, 2006

fantastiskt va?

I fredags begav jag mig med Anton till Nyliden där det blev grillat, ett par öl och Idol. Dagen därpå arbetade Anton och hans pappa ute i verkstaden och själv tog jag det lugnt i huset alldeles själv. Och tänk vilken tur man har när man inte bara fått sig en underbar pojkvän utan även en underbar "svär-familj" på köpet :D

Lördagskvällen var jätteskoj! Var först hos Johanna och sedan blev det Station 8 som planerat, nån drink, en hel del dans osv... Väl ute för att röka råkade vi på Anton med vänner och spenderade den sista tiden med dom. Max till nattamat :P

Söndagen spenderades till största delen hemma i sängen; Super Mario på N64!
(Även gårdagen förflöt med några timmars Mario)

Idag har jag varit på skolan några timmar och sen köpt ett par mindre blommor till Anton som jag planterat i en av hans nyinköpta krukor, hoppas han blir nöjd.

Nu ska jag gå och kavla ut en deg till thékakor... Värsta flitiga ja e då :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Var det några smittsamma "Flitiga Lisa" som du planterade i krukorna? =)