lördag, mars 23, 2013

Liten blir stor

Fin dag idag, med Jeffe på stan. Elliott fick stanna hemma, så vi han med både lunch och fika, en massa prat och lite shopping.
Roligast var nog dockan jag köpte åt Elliott och jag sen kom hem med, inslagen. Lyckan var total.
Nu har han nåt att öva på inför att bebisen kommer :)


Efter att ha skjutsat tillbaka Jeffe till jobbet, åkte jag och handlade inför grillning till middag. Jag åkte sen till Fällbäcken för att köpa en Tripp-Trappstol jag hittat på Facebook. Nypriset ligger på 1500-1700:-, och den här fick jag för ynka 300:- :) Tyvärr var den utan bygel, men samtidigt så börjar Elliott vara så stor att han ändå gör bäst i att lära sig sitta utan. Nåt underlägg ska jag dock försöka ordna eftersom risken är stor att han i all sin mativer halkar ner en dag.

Imorgon får Anton sovmorgon och egentid när vi åker till familjen Larsson och leker med tvillingarna. Bjuds på lunch gör vi också :)

1 kommentar:

Mamma sa...

Härligt att han uppskattade dockan. :)
Så bra...då behöver jag inte hålla utkik efter stolen längre.

I kväll ska jag spela Bingolotto. :)