onsdag, mars 20, 2013

Bebisen

Morgonmage - liten mage!

Den växer så jag nästan kan höra den knaka. Det stramar o sliter och jag har troligtvis för mycket sammandragningar. I helgen ska jag försöka räkna dom, då 20 eller mer per dag bör kollas upp. Än vill vi ju inte träffa vår lilla tvåa :)

Arbetet känns ok, men efter ca 4 timmar börjas det haltas, skära och ila, och mitt tempo halveras nog.
Bäckenbältet hjälper, men funkar inte så bra att ha under så många arbetsmoment att jag ofta glömmer bort att sätta på det igen när jag väl tagit av mig det.
Tur jag jobbar mestadels korta pass iaf, och att Alvedon fortfarande hjälper när det ibland är lite sämre.

Bebisen måste då må jättebra, eftersom jag känner den både oftare och starkare för var dag.
Trots att jag gjort det en gång tidigare, så är jag så otroligt fascinerad av dess rörelser.

Vi är nu i vecka 19, men före ultraljudet skulle jag alltså ha varit i v 21 och halvgången.

Med tanke på hur stor jag redan är så hoppas jag att hen kommer iaf liiite tidigare än 19 augusti :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer: