tisdag, mars 13, 2012

Typiskt

Magsjuka, nappavvänjning, tandsprickning, och nu visar Elliott tecken på förkylning. Lite snuva, hosta och hes röst. Och så den halvtaskiga aptiten såklart.
Ledsen halva dagen och  nu har han försökt somna under 50 minuter. Inte kan det va lätt att va liten inte.

Intervjun idag gick bra. Eftersom jag aldrig sökt en riktig tjänst, så hade jag ingen aning om hur det skulle vara.
Kanske jag borde ha förberett mig med tanke på vilka frågor jag fick, men jag tror ändå att de istället fann mig spontan och öppenhjärtlig.

Anton känner sig också krassl
ig och har jag "tur" så får jag behålla maken hemma imorgon :)


3 kommentarer:

Lotta potta sa...

Spännande, vad är det för tjänst du har sökt?
Stackars liten vad han får tampas med förkylning, magsjuka och tänder på ingående:( Hoppas det kommer något positivt ur allt detta, som ett gott immunförsvar och ett fint leende:)

Unknown sa...

Det är på ett nybyggt boende som öppnar till hösten. Vi håller tummarna :)

Mamma sa...

Vilken otur Elliott har.

Jag var nervös i dag för din skull men håller verkligen tummarna för att du får en tjänst där!