lördag, mars 10, 2012

Staden

Lämnade igår sonen på Anderstorp i och shoppade loss på stan. Vi hittade jackor, skor mm på rea för 3000:- på Team Sportia; och vilken lycka att betala med ett vunnet presentkort och dessutom ha kvar 2000.
Efter lite mat i magen tyckte Anton att jag behövde nya kläder och erbjöd mig lite sponsring till detta så länge vi båda tyckte dom såg bra ut. Vi har dock delad smak och det slutade nog med att jag gick vinnande ur dealen med några nya toppar :)

Anton gick därefter på fest och själv hämtade jag upp E för träff med föräldragruppen.
Dagen avslutades hos syster där jag blev bjuden på middag.
Elliott hade ingen lust att göra natt i en trång vagn, så mitt i Melodifestivalen åkte vi hem.

2 tänder har bokstavligt talat spurtat upp ur käken samtidigt och imorgon tror jag bestämt att vi ska börja träna tandborstning.
Det måste klia fruktansvärt mycket nu då han har extra svårt att komma till ro och somna. Han tuggar på händer och snuttefilt och skulle nog bli överlycklig om han fick tillbaka nappen. Men men, nu har vi kommit såhär långt och jag känner inte för att ta flera steg tillbaka.
En natt snart ska han nog sova som en stock igen :)

Inga kommentarer: