lördag, januari 28, 2012

Lång dag!

Dagen började vid 3 när E vaknade, nybajsad, och vägrade somna om. Anton hade just lagt sig och själv blev jag väckt efter 1,5 timmes sömn. Eftersom alla ändå var vakna så mös vi i sängen och vid 5 åt vi frukost innan alla sov vid 5.45.
Varför kämpa när man kan mysa? :)

Under dagen försökte vi ta igen lite sömn vilket verkade omöjligt för E, så det blev en tur till Solbacken för att bl a köpa Semperdroppar till Elliotts mage.
Här sitter jag nu slagen efter en sen och god middag och önskar att någon kunde borsta mina tänder så jag får sova...

Imorgon är det dags för storstädning och montering av bilbarnstol och trappgrindar. Och så håller vi tummarna att Elliott skiter i att skita inatt och istället sover, såklart...
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad glad jag blir av att läsa alla mammabloggar och verkligen inse att det är jobbigt samtidigt som det är underbart att vara förälder.

jag blev nyfiken på vilken sorts bilbarnstol du har köpt? Jag letar själv efter en ny bilbarnstol och har fastnat för Britax bilbarnstolar

jag tycker det är en djungel när man ska köpa babyprylar, finns så mycket att välja på..

Unknown sa...

Hej Jenny! Känner jag dig? :)

Vi köpte en Maxi Cosi Mobi. Barnet kan ha den upp till 25 kg samt att den med ett enhandsgrepp går att tippa bakåt om barnet ska sova.
Vi är än så länge mycket nöjda :)