tisdag, januari 31, 2012

Serier

Serier jag och Anton följer tillsammans. Nu vet jag ju att svåger Anders tidigare sagt att han följer 16 serier, men jag tycker våra 11 är många för att ses tillsammans med en bebis i hemmet :)

How I Met Your Mother.

American Horror Story.

Vampire Diaries.

Secret Circle.

True Blood.

Walking Dead.

Modern Family.

Dexter.

Game Of Thrones.

Pretty Little Liars.

Falling Skies.

Själv följer jag dessutom dessa...

Glee.

Greys Anatomy.

Once Upon A Time.

Akward.

...och så var det 15 ;)

Jag vet om fler serier jag skulle vilja ta mig an, men man måste ju ha tid över till annat också!


Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

Mamma sa...

...och jag som fick för mig att ni såg väldigt lite på TV! Ni ser ju lika mycket serier som jag tittar på sporten. ;)

Unknown sa...

Numer ser jag visserligen oftare på tv, men alla våra serier ser vi genom datorn. Då slipper man vänta på avsnitt och passa tider :)

Pippi sa...

Kan inte säga annat än - Bra jobbat! ;)