torsdag, december 29, 2011

Jag och mina killar

Nu står det lite stilla här i bloggen; kanske mest för att Anton fick senaste Zelda-spelet av mig i julklapp och att vi därför spenderar en hel del tid framför TVn.

Världens sötaste blir nu på söndag 7 månader och tiden springer förbi; snart även han. Favoritsysselsättningar numer är att passa 1,5 liters tomma petflaskor mellan sig själv och pappa, att dra sig fram över golvet i jakt på sladdar han kan dra ur väggen och att gnälla vid minsta icke-stimulans.
"Hör mig, se mig, rör mig". Och visst ställer vi upp så gott det går :)

Till nyårs drar jag och Elliott till Jennifer för middag medan Anton säkerligen drar på fest någonstans.
Ikväll är han på syskonfest medan jag ser The Terminal.

Den lille har börjat ta till denna ställning i sömnen, vilken han avskyr när han väl vaknar till.
Putrumpan uppåt!


Inga kommentarer: