onsdag, december 14, 2011

Den trötte, den pigge o den sovande

Vaknade 0.20 o somnade inte om förrän närmare 4. Tog en Tradolan i går kväll vilket satte kryp i skinnet. Och självklart ville Elliott envist vakna redan 5 idag. Så nu ligger vi 2 vakna i sängen o försöker hålla oss från att väcka Anton.

Idag får jag dessutom lov att hoppa över förmiddagstuppluren med E eftersom han då ska få spendera lite tid hos sin mormor medan jag åker på klipptid.
Håret är dessutom mörkare igen och förhoppningsvis blir jag denna gång klippt lite kortare, som jag egentligen ville ha det sist.

Gode gud, varför gav du mig inte bara tunt och volymlöst hår utan dessutom ett konformat smalt huvud att hänga det på?
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

Pippi sa...

Jag kan inte heller sova på Tradolan så jag vet precis vad du menar med "kryp i skinnet". Obehagligt.

Hoppas du får den frisyr du tänkt dig! :)

Mamma sa...

Tradolan ger ofta obehagliga biverkningar. Skulle be att få byta om jag vore er eller helst vara utan tabletter om det gick. Kram på er! <3

Jag tycker att hon blev fin men det tyckte inte hon. :)

Unknown sa...

Det ger mest en avlastning från smärtan i ryggen när jag knappt kan gå. Borde dock inte ta den så nära sänggående, annars funkar den ju, lite grann iaf :)

Unknown sa...

Joo, hon börjar bli en stor tjej...och tur är väl det, för annars skulle jag inte kunna lämna henne till Magnus efter nyår...:S

På fredagar brukar vi hålla till på Anderstorp kyrka mellan 10-12 för öppet hus!
Skulle vara jättekul om ni kom dit!
Sista gången innan juluppehåll...
Kram