lördag, december 24, 2011

Elliotts första Jul!

Vilken härlig julafton, men nu är jag trött!

Imorse öppnade jag och Anton våra julklappar, och Elliott öppnade ett från hans mormor med en gå-vagn :) Själv fick jag bl a morgonrock och pyjamasbyxor. Jag fick även en välbehövd fotfil av Anton, och tänka sig; han fick en likadan av Elliott (som matchade fotbadet han även fick)!
Elliotts julklapp till mig var dock slut i butik så den får jag först nästa vecka. Vad kan det vara...?

Till lunch blev det julgröt hos syster där E fick ännu fler julklappar, bl a nya, större kläder :).
Efter mys skyndade vi hemåt o hämtade lite grejer inför firandet hos bror Fredrik i Skelleftehamn.

Massor med god mat, ännu fler julklappar och en liten kille som höll humöret uppe i nästan 5,5 timme innan han däckade. Han vaknade såklart till vid hemfärd men somnade snabbt om. Så tapper. Sker ner sina julkläder gjorde han såklart också, men, what's new? :)

God Jul på er alla!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: