onsdag, oktober 12, 2011

Sömn

Woho!
Igår; nattning vid 21.30, sedan fick jag lov att stå och buffa på honom till och från mellan 22-22.30. Kl 6, just innan Antons larm ringde, vaknade Elliott Meijer och hade då sovit en hel natt.
Själv vaknade jag såklart i alla fall mitt i natten, men vad gör det! En hel natt!! :D
Trodde att även denna natt skulle  bli jobbig nu när han är snorig och lite hostig, men kanske behövde han sova lite mer än vanligt. Eller så är detta början på mitt nya liv, med nattsömn igen ;)

***
Idag klär jag på honom ordenligt och åker in till stan för en kopp kaffe med Jennifer. Jag ska även söka efter ett par sockeplast så att Elliott får lite mer kontroll på gåstolen. Han kan redan nu ta sig ifrån väggarna han tidigare fått stå och stirra in i och backar även då och då.
Bäst att fixa trappgrindar kanske?

***

2 kommentarer:

Mamma sa...

Bättre att förekomma än förekommas så trappgrindar redan nu vore att föredra.

Så skönt att han sover bättre.

Unknown sa...

Åhh, vad roligt för er! Nog är det underbart då de små liven sover en hel natt!? =)

Moa sover ju 20.00-05.00, mat sedan somnar vi om till ca. 07.30 nu för det mesta! Med lite buffning såklart vid 02...men det är skönt! =)
Snart kanske vi äntligen kan få sova en hel natt! =)

Kram