fredag, oktober 07, 2011

Fotosession.

I eftermiddag beger jag mig till Stiftsgården för detta.
Jag blev inbjuden av Antons syster Lina och ska även dit med den andra systern, Hilda, samt deras brors fru, Johanna.
Ska bli riktigt skoj att bli uppsminkad om än jag tycker att det är jobbigt att låta nån annan pilla mig i ansiktet. Håret får vi fixa själva, och så kämpar jag fortfarande med att komma på vad jag ska ta med mig för 3 uppsättningar kläder.
Det enda vi betalar för är bilderna, så mycket som 190:- styck, men det kan det ju vara värt om de är tillräckligt fina. Maken är söt och tyckte absolut att jag borde köpa åtminstone en bild, men vi får väl se vad snåltarmen säger ;)

Det står att vi kan räkna med att det tar 4 timmar, och efter det ska jag möta upp Jennifer på stan för en öl eller 2. Känns ju ohult att bara åka hem när man blivit uppsminkad!

***

Uppdaterad prisinfo:

En bild kostar tydligen 495:- och inte 190:- Oj oj oj... Sedan finns det paketpris på 3 bilder för 995:- mfl.
Vi får se hur det blir. Smyger nog med den egna kameran i alla fall ;)

***

1 kommentar:

Unknown sa...

OK! =)
Jag har oxå varit modell för en dag, men jag åkte ner till Umeå för det...
Jätteroligt!
Hade varit bättre att göra det här på Stiftsgården för då hade jag kunnat springa hem för att byta om mellan plåtningarna! =)

Man kunde köpa 10 bilder för en viss summa, men de hade en kampanj då vi var där så man kunde köpa alla 60 bilder för endast 1995kr, typ bara 100kr mer än vad 10 bilder skulle kostat..=)

Tyckte det var värt det, för det är ju ändå inte varje dag man får vara modell!