tisdag, september 01, 2009

Twilight ;)

Undrar om många bloggar rent av går i graven efter att ha blivit utbytta med Twitter och Facebook?

***

För några veckor sidan införskaffade jag (med lite svårigheter) de fyra böckerna i Twilight-serien.
De gick åt som smör i solsken och jag frågade därför Anton om han ville att jag skulle läsa dom för honom, lite för att dra ut på mitt eget beroende.
Maken min har nu istället Tagit Över beroendet, som när jag häromkvällen var less på att läsa och istället ville se film och han självklart insisterade på att vi då skulle se självaste Twilightfilmen igen.

För er som sett filmen och tycker att den verkade intressant; LÄS böckerna. Många antyder att de tycker att kärleksförhållandet i filmen kan verka ganska så oförståeligt, något som blir självklart i boken.

***
Och för er som inte förstår tjusningen med Robert Pattinson; se filmen, och lyssna på det här...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är såld på filmen! Nu väntar jag bara på uppföljaren :)

Kram syster!

Alle sa...

Filmen är skit bra! Och böckerna!!!!!! :D
/Alexandra