tisdag, september 01, 2009

Maken såg ut att vilja gråta när jag avbröt läsningen för lite städ idag, trots att städet från början var hans idé.
Nu har vi dock plockat upp några kartonger i källaren och jag kan tänka mig att det väntar ytterligare några timmars läsning innan vi sover för natten.

***

Kollade igenom kommande schema, det som börjar om ett par veckor.
14 av 18 arbetsdagar innehåller 16-21. Man kan med andra ord säga att jag börjar jobba kväll fr o m 14/9. De lediga dagarna blir ju även många, så det kan jag iaf se fram emot ;)
Men kontaktmannaskapet kommer att lida och jag får som jag tidigare befarat förlita mig på arbetskamraterna. Tydligen har de alla fått minska sin tid med mellan 7 och 10 timmar till kommande schemat, och även om det var för helt andra anledningar så lät det nästan som att det var för att behålla mig med jobb. Man kan ju alltid hoppas ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaa. Jag diggar att du läser för Anton. Ni har aldrig övervägt talbok? :)

Kram syster!