lördag, september 12, 2009

Jag brukar skämta om att det ultimata för att inte bli så rynkig på äldre dar´ måste vara att börja som smal och sakta men säkert gå upp i vikt under årens gång, liksom för att fylla ut.
Kanske börjar vara dags för mig att lägga på mig lite, om jag vill bli av med den förbaskade bekymersrynkan i pannan som jag bekymrar mig så över; ett enda långt streck som absolut inte går att sminka bort.
Tyvärr tror jag dock inte att ett kilo hit eller dit kan påverka ansiktet så mycket, så jag avvaktar...
Men säg mig; har ni nåt knep? Den är där hur jag än gör, skrattar, gråter eller skriker, och den blir längre och längre och längre...

***
Ikväll är det dags för tjejfest igen och roligt är att det just ikväll även är tjejkväll på Balzac, med gratis inträdde för oss damer.

Inga kommentarer: