måndag, september 07, 2009

Så trött, så frusen.
Ska strax åka till jobbet för en delad tur och sedan blir det dialogutbildning resten av arbetsveckan.

Helgen har varit relativt full; kräftfest i Gråberg med övernattning hos svärföräldrarna. På lördagen tände svärfar kolmilan och efter 2 duschar luktar mitt hår fortfarande rök. På kvällen fick vi besök av en grupp vänner och jag fick lov att se Twilight igen, för 3e gången på lika många veckor.
Vi är nu 2,5 bok igenom och maken håller på att lära sig Bella´s Lullaby på piano. Vi övervägen dessutom namnet Edward om vi en dag får en son.
Jag antar att vår gemensamma besatthet kommer att falna så snart vi är igenom böckerna, men samtidigt är det såååå mysigt, och faktiskt ganska intimt, att läsa för någon. Att fastna tillsammans.
Som tur är så har jag fortfarande inte läst några andra favoritböcker jag har på lager för honom, vilket förhoppningsvis blir vårt nästa projekt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha...det ni gör är ju bara för mysigt.

Edward är väl inte så dumt men jag tycker att det låter så tungt. :)

I dag har jag själv bjudit in mig på lunch hos Fredrik och Milla. Då får Holly en chans att vara ensam i buren ett tag.

/Kram mamma