söndag, juni 28, 2009

tack!

Tack, tack, tack till alla som var med igår! Det blev super! Och jag söp!

Och till ni som inte var med så kan jag berätta att det igår var svensexa och möhippa.
Själv jobbade jag ju delad tur trots hårt kämpande med att få semester i helgen, framförallt från strålande Jeffes håll.
På mina lediga timmar hade dock en bunt tjejer samlats för att överraska mig utanför musikskolan, där jag i musikföreningens studio fick sjunga in "Islands in the stream" med Dolly Parton och Kenny Rogers; precis som Anton gjort nån timme innan. Har dock inte fått höra det ihopklippta resultatet än...
Därefter blev det pizza på filtar på Kyrkholmen och en promenad på stan. Sedan blev det dags att jobba igen med vetskapen om att jag åter igen skulle iväg någonstans efter avslutat arbetspass.
Då plockade de upp mig för att åka hem och hämta badkläder för att sedan möta upp alla killar ute vid Lilleputtlandet. Badtunna, mer bad i Klinforsån, kubb och efterfest hos Jennifer och Lars. Väl hemma så dog vi båda i sängen, glada och berusade.
Lyckades ordna kompledigt på förmiddagen idag, börjar om 2 timmar istället.
Men jag är tröööötttt....

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du uppskattade allt och tack för komplimangen. =)

/Kram mamma