onsdag, juni 10, 2009

Har äntligen kommit igång med bakandet till bröllopet; vegetariska och icke-vegetariska piroger som mamma hjälpt mig med, kladdkakor och rabarbermuffins. Ska inhandla lite mer baksaker idag så att jag kan fortsätta.

Idag är sista anmälningsdag till bröllopet och de enda som inte hört av sig och tackat ja är några släktingar som jag ändå vet ska komma.

Förhoppningsvis så kan jag och mamma åka och titta på lokalen idag. Nog för att jag tyckte att det var stort, men frågan är hur vi ska rymmas 65 personer i en lokal rekommenderad för 50?
Men, finns det hjärterum så finns det stjärterum :)
Tanken från början var ca 55-60, men efter att Anton fått lite dåligt samvete, och en kille bestämde sig för att ta med sig en objuden dejt som vi inte kunde vara ärliga mot, så ökade siffran. Och ärligt talat hade jag trott att i a f någon skulle tacka nej ;)

Självklart är jag dock glad över att alla kan komma. Nu håller vi tummarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar till bröllopet. Det kommer säkert att bli jättekul. :)

/Kram mamma