torsdag, maj 07, 2009

Jobbar kväll idag men steg upp vid 8 efter att målaren visslandes väckt mig med sitt pigga jag.
Nu blir taken på bottenvåningen vita och fina igen och förhoppningsvis så börjar han tapetsera lite smått idag. Tyvärr kommer dock inte de flesta tapeter förrän i slutet av veckan eller i början av nästa, meeen.... vi kan nog vänta några dagar till ;)

På lördag åker jag och Josse med Kommunal-buss till Ikea; nu gäller det bara att surfa runt på hemsidan för att bli inspirerad ;)
Insåg dock att majoriteten av mina pengar har gått till det nya golvet och att några tusen förhoppningsvis ska bli kvar till bröllopet. Nåväl, det blir nog inte att köpa möbler direkt...

2 kommentarer:

Linda sa...

Vad spännande att få höra att det händer grejer, jag tycker det verkar som att ni har fullt upp hela tiden! Men man vill väl bli klar så fort som möjligt :) Det är helt sjukt att vi har 2st IKEA att välja på här i Oslo, det är inte samma feeling när man ska på IKEA längre, jag tror att jag börjar vara expert på att göra de snabbaste besöken ever. :P Här söder över känns det nästan som sommar hur är det där hemma?

Anonym sa...

Det tar sig sa mordbrännar'n. :)

Jag är inte ett dugg orolig för att ni ska "sabba" ekonomin.

Håller tummarna för att magsjukan är väck till i morgon!

Ha i så fall en trevlig resa till Haaparanta, som på finska betyder "aspstrand". :)

/Kram mamma