fredag, maj 08, 2009

Efter ett kvällspass på jobbet tog jag mig med nöd och näppe hem för att kaskadkräkas.
Någonting i min kropp skulle inte vara kvar och efter 11 timmar och närmare 20 turer på toaletten så har jag börjat reda mig och t o m kunnat äta nästan en hel pommeslåda.

Troligtvis var det rester av en pizza som inte var helt reko som ställde till det för mig och med en mage som har otroligt svårt att ställa om sig efter några kräkningar så önskade jag mig själv död vid ett par tillfällen, men imorgon blir det troligtvis Haparanda i alla fall.

Nu börjar vi få tapeter på väggarna, fina dessutom :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Då blir resan ändå av som planerat.

Själv ska jag så dill i ena pallkragen i dag och förhoppningsvis sola lite grand.

/Kram mamma

Anonym sa...

Huvva! Jag lyckades nog också få i mig något som inte var så bra förra helgen. Mådde pyton i flera dagar.
Skönt att höra att du mår bättre nu!

Hoppas nu hittar en massa fina saker på Ikea :)

Kram syster!