fredag, januari 26, 2007

snart ett helt jäkla år!

Ikväll ska jag och Anton på sätt och vis fira vår 1-årsdag lite i förväg eftersom vi kommer att spendera den dagen i Alimaks stuga i Bräskafors om 2 veckor.
Först blir det middag på Tatung; troligtvis Black & White för oss båda :P Efter det blir det att gå och se Lövångersrevyn som vi fick av Hilda i julklapp.
Blir nog tokmysigt! :D

Imorgon ska jag troligtvis gå ut, förmodligen Balzac, med Ida, hennes syster som flyttat/ska flytta hem till SKellefteå igen, samt Linn. Trevligt med tjejkväll!


Lite Zelda igår, men mest satt Anton själv medan jag skrev ett arbete som skulle vara inne till idag. Nu ska jag strax till skolan för att redovisa det; önska mig lycka till...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ger dig en spark i baken då, men det går nog bra utan den också.
Lycka till!

Kram mamma