tisdag, januari 09, 2007

giraff

Notice den berömda giraffhalsen :P


Började då skolan igår, en av tre kurser de närmaste veckorna. Inte så många där, typ 8 andra personer som jag ska läsa etik och livsfrågor med. Oh well.

Mötte sen upp Ida för lunch och en hel del prat, lite sömn med Anton på eftermiddagen, spel med Lars på kvällen.

Nu är jag ledig 2 dagar. Skumt. Kommer bara att gå 3 halvdagar i veckan och ändå räknas det som heltid på papperet. Blir väl en del hemmaarbeten, så...

Intensiv helg som kommer. Upptagna på fredag kväll och på lördag fyller syster år, sedan blir det att göra pizza hos Lina och Peter och på kvällen utgång med Ida.Skoj blir det säkert iallafall :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm! Mycket ledighet? Har du lust att jobba extra inom hemtjänsten ibland? Vi behöver lite vikarier.

Kram mamma

Anonym sa...

Vad då giraffhals? Vad jag vet så är varken din mamma eller pappa giraff. =) Du har faktiskt en fin hals. Skyll i stället på den som tog fotot. =)

Kram igen från mamma

Anonym sa...

Angående körsång.
På tisdagar ( varannan veckan) med start nu den 16/1 kl 17.30 -18.45 finns det en liten kör nere i kyrkan på Sjungande som inte är så avancerad och som sjunger blandad repertoar. Ett kul gäng, blandad ålder från 25 och uppåt tror jag.
Jag brukar vara med, men jag är inte där på tisdag....