tisdag, januari 02, 2007

ett nytt år...

Jaa ni, nu är det verkligen ett nytt år. Tror att det kommer att bli minst lika bra som det förra bortsett från en viss oro över vad som händer när jag blir arbetssökande efter skolans slut.
Nåväl, än har jag lov :)

Har bara slappat hemma idag och just när jag ätit lunch kom Anton hem som inte kännt sig riktigt pigg efter att ha badat i älven i helgen :P Fick honom att lägga sig och sova med mig och 2 timmar senare vaknade vi till slut upp, dock vet jag inte om jag känner mig så mycket piggare.

Vad hände igår då? Just det, kom hem och fann en insparkad ruta i vår trappuppgångsdörr samt en spya på andra våning; ok hyreshus kanske inte alltid är det bästa :S Äckelungdomar säger jag bara; de som bor just under oss. De är 10 ggr värre än alkis-paret vägg i vägg...
Gjorde lax med västerbottensost till middag, såg "Children of men" med Lars och Jennifer och sen blev det att sova.

En rolig grej; här är jag!

http://www.elfyourself.com/?userid=0fc4ad5dcb9d58f2cdbddafG07010206

2 kommentarer:

Anonym sa...

En sån himla frän grej! =))

Anonym sa...

Grattis till friskskrivningen...