torsdag, oktober 12, 2006

varför så trött?

Sedan jag tillfrisknat från mina mentala problem har jag allt oftare fått för mig att jag lider av nåt fysiskt istället. Jag har med andra ord blivit lite hypokondrisk.

I dagsläget oroar jag mig till och med över min trötthet. Noll energi och jag vill bara sova hela tiden. Varför föddes man inte med en såndär sprudlande personlighet som alltid gör saker och har energi över?

Måste till lägenheten idag och försöka packa och städa lite, den ska tydligen visas snart...

1 kommentar:

Anonym sa...

Om det är nått som jag har lärt mig genom alla dessa år av behandlign och terapi är man FÅR vara trött. Det är inte konstigt att di kropp nån gång säger : Nu är jag trött och vill vila.
Men jag kan ana hur det känns. I våras och i sommras trodde jag att jag var mano-depresiv... så lite hypokondrisk blir man nog.