måndag, oktober 23, 2006

lååångt dygn och framsteg!!

Har just lämnat 1,5 låååångt dygn bakom mig.

I lördags steg jag upp och gick till lägenheten där jag putsade några fönster och sen fick hjälp av Anton att bära ut en massa skrot. Har en del kvar.
Efter det blev det Systemet, ledsen Ante att jag inte såg dig :P För övrigt har de världens billigaste varmkorvar på Maxi!
Vid 16 tog vi oss till Eddahallen där vi såg ryska landslaget i gymnastik; som självklart var heeelt otroliga, även Världstreorna i Rock n' roll, tjejen flög runt i luften som en jäkla propeller! :D
Vi var där med flera ur Antons familj och efter showen åkte alla till Nyliden med hämtpizza. Hade tyckt redan på showen att det var underligt att alla grattade mig i förskott men sen när det blev marängsviss, födelsedagssång och paket med biocheck i, så förstod jag att jag ju blev firad!
Började gråta lite smått, över att de alla var där för att fira mig och för att de gjort sig besvär för min skull. De är verkligen underbara.

Lite senare blev det film och sömn delad med Anton på en lite för smal säng vilket resulterade i en ond morgondag. På söndagen åkte vi hem efter att Anton bytt till vinterdäck och handlade. Fick på kvällen hjälp av Lina och Peter att frakta över alla stora saker, kartonger och dylikt, på släp till förrådet och sen blev det filmkväll med brudparet.
Somnade tidigt och vaknade inte lätt imorse.

Nu ska jag snart till skolan och senare blir det att ta resten av fönstren i lägenheten samt kanske badrummet.

Jösses, det går ju det här!!

Inga kommentarer: