lördag, juni 17, 2006

tjockisen

Jo, vi var och badade i Hamptjärn, ett hopp från trampolinen blev det för mig. Dagen därpå; tisdag, tog jag mig ut till familjen, var social och drack vin. Vet inte allt mest vad som har hänt annars....

Jo, just det, Hampetussen slutade första klass i torsdags, var där och frös lagomt mycket :P Sen så har vi börjat spela Zelda N64 igen, denna gång Majora´s Mask som jag hittat på Tradera, blir bara bättre och bättre. Igår somnade jag dock medan Anton spelade, han är ju den som för kontrollen så själv kan jag bara droppa intresset när som helst ;)

Igår var vi i Nyliden och firade Antons bror Gustav som fyllde år i veckan. Som vanligt god mat; grillat älgkött, hasselbackpotatis och en riktig jordgubbstårta till efterrättt. Asplundarna kommer att göra mig fet.

Idag är det kalas för Meja som fyller 3 år imorgon. Efter det ska jag ta mig upp till Vitbergsbadet för att ha det skoj med först och främst skåpgruppen på Alimak, avdelningen där Anton jobbar. Kanske blir att förtära nåt gott :P


Jösses vad jag är trött! Kanske hinner sova en stund innan kalaset....

Inga kommentarer: