måndag, juni 12, 2006

helgen och heta potatisar

Fredagen innebar lite vuxendricka hos Lars tillsammans med älskade min, Tim, Kängan och Jocke. Mycket trevligt. Lördagen innebar även den vuxendricka, denna gången hos Aeqvist där vi började kvällen med en usel VM-match, sedan började folket droppa in.
När natten var kom hade jag hunnit bli riktigt trött, så igår söndag sov jag nästan hela dagen bortsett från när jag tittade på Antons Zelda-spelande eller gjorde mat.
På kvällen var jag dock lite piggare, bestämde oss för att se en film och äta lite glass. Innan det ville jag vara en snäll flickvän och satte på en panna potatis så att Anton kunde ha med sig till jobbet.S
jälvklart lyckades jag glömma bort potatisen på plattan och en timme in i filmen började det lukta konstigt. Potatisen var inte bara väldigt överkokt utan även stekt.
Nåväl; tanken var ju god :P

Tobias ska visst till Umeå idag för att fota Haga-mannen å Norrans vägnar. Skulle inte klara det, usch.... Asch.
Idag ska vi tydligen och bada när Anton har slutat. Var vet jag inte och om det blir så mycket till bad har jag ingen aning om heller, men det kommer att vara kallt. :D

Inga kommentarer: