onsdag, december 04, 2013

Trött

Ja jag är så trött och less och varje inlägg jag påbörjat har raderats då det känts så idylliskt falskt.

Sömnbrist är jag van vid. Bebis likaså, och en prövande 2,5åring. Men när allt blir så extremt under en period så tär det på. Elliott sover dåligt igen och Zelda äter halva nätterna. 

Så amningen har jag tänkt börja minska på. Prövade igår att ge lillan ersättning vilket gick jättebra. Hon åt en gång i natt!  Får se hur jag gör framöver.  Zelda har gått upp dåligt i vikt och hur knasigt det än låter så kan det bero på att jag producerar för mycket mjölk.  Hon äter sig troligtvis mätt på den lätta förmjölken, något jag ska prata med barnsköterskan på fredag då vi ska dit.

Nedan kommer ett gäng bilder från tiden som varit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅhh gud vad jag förstår dig.. Jag vill ibland spy av trötthet. Det är så himla mysigt med barn men kan man få andas nån gång? :)
Hoppas det blir bra att tillmata med flaska, det förändrade mycket för oss också, framförallt att man kan dela på matningarna också.

Stor kram /ida

Anonym sa...

ÅÅhh gud vad jag förstår dig.. Jag vill ibland spy av trötthet. Det är så himla mysigt med barn men kan man få andas nån gång? :)
Hoppas det blir bra att tillmata med flaska, det förändrade mycket för oss också, framförallt att man kan dela på matningarna också.

Stor kram /ida

Mamma sa...

Så vacker granen blev!