måndag, oktober 28, 2013

Födelsedag

Leos i onsdags blev en hit. Det var lite besökare och Elliott hade grymt roligt.

Natten till torsdagen sov jag minimalt pga en begynnande mjölkstockning.
Elliott hade dagistimmar den dagen och jag och Zelda sov hälften av dom.
På eftermiddagen åkte vi för att handla ingredienser till tårta och väl hemma så hade Anton ordnat en riktig goo-middag. Efter att Elliott lagt sig bjöds jag på ostar, kex, vindruvor och vin. Fine maken!

Under natten kunde inte Elliott sova och själv mådde jag kasst av feber. Trots Ipren höll febern i sig några timmar men var som bortblåst på förmiddagen.
Vilken tur att Anton tagit ledigt på fredagen och kunde underhålla storebror  medan jag återigen tog igen sömn!

På kvällen åt vi gott igen, friterat, och lördagen startade med sovmorgon.
Lyx lyx lyx.

Under födelsedagen fick jag besök av en massa nära och kära, och bjöds på presenter och goda saker och framförallt en hel del omtanke.








Tack till er alla som förgyllt min vecka! 

2 kommentarer:

Mamma sa...

Vilka fina fina presenter! Där låg min telefonsång i lä: :)

Pia sa...

Men GUD vilken fin tårta du gjort!! Var det den som du "slängde ihop" innan vi kom?

Tack för att vi fick komma och dela din stora dag med dig :)